- Greets the guests and introduces the waiter.*
- Shows guests the menu.
- Takes guests' requests.*
- Shows you what your guest wants before you even get to the table.*
- Avoids double ways in your team.
- Gives y
- Your gastronomy is thriving? Are you understaffed at the moment? The Waiter App welcomes your guests and takes their orders. So everyone is served for the time being.
- The Waiter App shows the team the table overview with
- I can draw attention to myself quite discreetly.
- I can order more at any time.
- If I'm in a hurry at lunchtime, I can pay very quickly.
- I don't have to register or download anything.
What services are available to your guests?
The services you offer your guests. The options are: Call service staff, display menu, order drinks, order menu, order dessert, pay cash and pay online.
What can the Waiter Bot do?
The Waiter Bot works together with the Telegram app (Messenger). Your guests use it to communicate with your service staff. Your staff receive messages from the guests: e.g. Table 4 would like to order drinks. The service staff in the area with table 4 a
How can my service staff use the Waiter App to make your service even better?
Your waiters receive the messages in the Telegram app from the Waiter Bot. For example, they receive the message: Table 4 would like to order drinks. With this information, they are perfectly prepared. They can quickly pick up the drinks menu on the way t
What about colours, design and logo?
You can change all the colours, add your logo and add pictures or videos if you like.
Do my guests have to download apps?
No. We have made sure that the hurdles for your guests are as low as possible. Simply scan the QR code without registering or logging in and off you go.
Do I need new hardware?
Absolutely not! Use what you already have. Whether smartphone, tablet or laptop, even a TV can be used to see the orders! You don't need any additional hardware/devices and save a lot of money.
Will my guests be shown advertising?
No! Your guests use the Waiter App without having to look at advertisements.
Are there any hidden costs?
We are transparent and fair. That's why we have simple and clear price packages. Only if you want to use the online payment methods, additional fees will arise. You can get the information directly from our partner Micropayment.de.
Can guests constantly call the service staff again?
No. Only after the waiter has clicked on -done- in the Waiter Bot, the services for the table are activated again. Until then, the guest cannot call the service again. This means that the service team has everything in its own hands.
*Teste 30 Tage unverbindlich und kostenfrei.
Dein kostenloser 30-Tage Testzeitraum startet mit dem Erhalt der Bestätigungsmail. In dieser erhältst Du einen Link, über den Du Deinen 30-Tage Testzeitraum jederzeit beenden kannst. Monatlich kündbar. Bitte halte Deine Bankkonto Daten bereit. Zahlweise per Lastschrifteinzug.
Für die Bestellung/Registrierung ist keine Kreditkarte erforderlich.
Wenn Du optional das Online Bezahlverfahren für Deine Kunden anbieten möchtest, dann geht das mit unserem bereits integriertem Partner Micropayment GmbH. Hierdurch entstehen zusützliche Gebühren für die Zahlungsgabwicklung. Diese werden zwischen Dir und Micropayment GmbH direkt vereinbart und abgewickelt.
Buchungswebseite
Beispiele für Anwendungsfälle:
- ✓ Hotel & FeWo Vermietangebote
- ✓ Fahrrad-, Wohnmobil- oder Surfbrettverleih
- ✓ Angebote für Sport und Fitness Kurse
- ✓ Seminar- und Kursraumvermietung
- ✓ Busfahrangebote
- ✓ Reiseangebote
- ✓ und viele weitere Einsatzmöglichkeiten
Buchungskalender
Kalender Arten:
- ✓ Stunden oder Tages Buchungen
- ✓ Buchungen über längere Zeiträume (z.B. bei Vermietung)
- ✓ Reservierfunktion (z.B. Raum-, oder Tischreservierung)
- ✓ Wiederkehrende Buchungen
Ticketsystem & Einlasskontrolle
Beispiele für Einsatzmöglichkeiten:
- ✓ Kleine Hofveranstaltungen
- ✓ Veranstaltungen mit integrierter QR Code Einlasskontrolle
- ✓ Einzel-, Familien-, oder Gruppenbusfahrten
- ✓ Wiederaufladefunktion: Tickets können als Bezahlmittel auf Veranstaltungen eingesetzt werden (z.B: für Pommes und Getränkeverkauf)
- ✓ Personalisierte Tickets z.B. für Mitglieder- oder Bonuskarten
Spendensystem
Hauptfunktionen:
- ✓ finanzamtkonforme Quittungsfunktion
- ✓ Anpassbares digitales Spendenformular
- ✓ Integrierte Bezahlverfahren (von Micropayment GmbH)
- ✓ Spendenverwaltung inklusive Mini CRM
- ✓ und viele weitere Funktionen
ResellFlow- Einkäufe managen
Beispiele für Anwendungsfälle:
- ✓ Fashion & Mode Artikel
- ✓ Auftragsvergabe für Immobilienverwalter
- ✓ Für Second Handshops
- und viele weitere Einsatzmöglichkeiten
Digitaler Kellner Ruf
Beispiele für Anwendungsfälle:
- ✓ Getränke und Speisen bestellen
- ✓ Kellner unauffällig rufen
- ✓ Effizientes nachbestellen bei Hochbetrieb
- ✓ Kein Download für Dich und Deinen Gast notwendig
- und viele weitere Funktionen